Uas fodices an Mirandés

19
Jul 08



Buonas nuites. Posque yá ampeçábades a scaralhar por bias de you star a faltar al pormetido de bos cuntar l fin de la fodice que me passou. Nun bos póngades cun la parracha als saltos, que you inda nun me squeci, mas you stou cumo tiu Molineiro, que fazie siempre rander l peixe quando mos cuntaba las cuntas del. Quien tubir priessa, que baia andando, i apuis procura cumo fui.
Inda que you falte al pormetido (l pormetido ye de bidro, parte-se muitas bezes), nun bos podeis queixar a naide que nun stábades abisados para l marca caralho que you sou, apuis nun bos queixeis que bos fodírun i nun bos pagórun.
Buono, l causo hoije ye outro:
Cumo you quiero - queremos todos, stou bien cierto disso -, que este cantico seia un campo de refinada eilebaçon, l farol d’adonde puoda relhuzir l Saber i l Cunhecimiento, l cantiado adonde las nuobas geraçones puodan stribar las trabes de l sou debir, l liçace adonde l Mirandés assegure las paredes de l sou feturo ( i yá chega bien de eimaiges, m’arrafoda l caralho, que esta fodice de las eimaiges ye un caralho de un cobradeiro de cabeça, se fura para tener eimaiges era un filme, nun era un caralho d'un scrito, foda-se), bamos, anton, hoije a einougorar ua gabeta nuoba, para guardar to la ciéncia que anda por ende a la suolta.
Bai-se a chamar “Boç de l pobo…”, i bai a serbir para arrecolher i registrar ls adaiges, ls porbérbios, ls ditos dezideiros i essas merdas assi.
Mas nun queremos acá ls tradicionales, disso yá hai muito por ende, para tradiçon bien bundou to la muinha i la merda que mamei al culo de la trilahdeira quando era moço! Más moço, bah, que agora tamien inda nun bou mui bielho.
Nó, ls nuossos ban a ser la berson seclo XXI, pós-moderna, dessa fodice toda, un lambuxe solo al alcance de cabeças scolhidas i superiores. I cun pouca bergonha, anda nó!
Sei que ye un serbiço de balor i nada mos l bai a pagar, tenemos que l ancarar cumo un ato de cidadanie, la nuossa singela cuntrebuiçon, l nuosso tejolico, para la cunstruçon de l eidefício relhuziente de l Mirandés de l seclo XXI.
Ls purmeiros pongo-los you, i quedo a spera de las buossas ajudas:

1 - Home porbenido, nun ye fácele ser fodido!
2 - La tie i la pescada, quieren-se de parracha apertada!
3 - Pixa murcha an cona dura, puode marrar que nun fura!
4 - Quien cabritos bende i cabras nun ten, ye cierto que fode alguien!
5 – Deitar cedo i cedo alhebantar, solo se fur para anrabar!
6 – L quemer i l foder son buonos para antretener!
7 – Ne l die de San Martino, porba la tie de l tou bezino!
8 – A rir a rir, stás eiqui, stás a parir!
9 – Pixa frie, coraçon caliente, foda adiada para siempre!
10 – Más bal ua punheta a la mano, que dues fodas a bolar!

I agora bou-me, que yá eilhi stá Maridília a chamar, nun la bedes ne l retrato, ls oulhicos que me botou?, i bós yá sabeis que “Ber i nun foder fai la pixa padecer!”
publicado por poucabergonha às 02:36

Mais

Se preenchido, o e-mail é usado apenas para notificação de respostas.


Julho 2008
Dom
Seg
Ter
Qua
Qui
Sex
Sab

1
2
3
4
5

6
7
8
9
10
11
12

13
14
15
16
17
18

20
21
22
23
24
25
26

27
28
29
30
31


subscrever feeds
arquivos
mais sobre mim
pesquisar neste blog
 
Subscrever por e-mail

A subscrição é anónima e gera, no máximo, um e-mail por dia.

blogs SAPO